napisz do nas
Promocja! IPHONE 6 WYŚWIETLACZ LCD EKRAN DOTYKOWY RAMKA czarny :: 77,15 zł netto : 94,90 zł z VAT ::.
 
 Główne kategorie

 Towar dnia
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości!
94,90 zł z VAT
97,48 zł
77,15 zł netto

 Często zadawane pytania.
1. Jak dokonać zakupu?

Pierwszym krokiem powinno być dokonanie rejestracji w naszym sklepie.
Po dokonaniu rejestracji należy wejść na stronę i zalogować się.
Po lewej stronie znajduje się lista kategorii sprzedawanych produktów, należy wybrać z niej interesującą Państwa kategorię.
Po wyświetleniu listy produktów należy przy danym produkcie kliknąć na ikonę koszyka znajdującą się z prawej strony produktów.
Po zakończeniu wybierania towaru, należy przejść do koszyka. W koszyku można dokonać zmian ilości zamówionych towarów poprzez wpisanie właściwej ilości i kliknięcie przycisku przelicz koszyk. Jeżeli ilości są właściwe należy nacisnąć przycisk "Złóż zamówienie". Mogą Państwo wkładać towary do koszyka przez wiele dni, są one przechowywane do czasu złożenia zamówienia. W przypadku gdy w międzyczasie towar stanie się niedostępny, zostanie on automatycznie usunięty z koszyka.
Następnie należy wybrać formę przesyłki jaką chcą Państwo otrzymać zmówiony towar oraz zaznaczają Państwo czy chcą otrzymać paragon czy fakturę(pojawi się odpowiedni wpis w uwagach którego prosimy nie usuwać).
Na koniec możecie Państwo wpisać uwagi dotyczące zamówienia.
Zamówienie zostaje zaakceptowane po naciśnięciu przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" znajdujący się na dole strony. Specyfikacja zamówienia zostanie wysłana e-mailem na podany przez Państwa adres. Następnie po zaakceptowaniu zamówienia przez administratora, towar dostarczy Państwu listonosz lub kurier pod wskazany adres.

2. Czy mogę dodać do złożonego przez siebie zamówienia dodatkowe produkty?

Tak, możliwość taka istnieje do momentu przygotowania paczki do wysyłki. Jeżeli jesteś naszym zarejestrowanym Klientem i chcesz rozszerzyć swoje zamówienie o dodatkowe produkty, złóż je tak samo jak swoje poprzednie zamówienie, a przy jego składaniu w polu uwagi wpisz "Łączenie z poprzednim zamówieniem". Zostanie ono połączone z poprzednim zamówieniem będącym w trakcie realizacji

3. Czy istnieje możliwość odebrania towaru osobiście w siedzibie firmy ?

Tak, oczywiście.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 15.30.

4.Czy baterie zakupione w Państwa sklepie należy uformować przed użytkowaniem?

Baterie nie są fabrycznie naładowane, lecz mogą wskazywać pewien poziom naładowania. Dla prawidłowego funkcjonowania baterii oraz zapewnienia jej maksymalnej żywotności należy je uprzednio uformować Nie należy użytkować nowej baterii przed jej naładowaniem !!!

Pierwszą czynnością po nabyciu nowej baterii powinno być jej uformowanie. Polega ono na przeprowadzeniu trzech cykli pełnego naładowaniai całkowitego rozładowania baterii. Czas ładowania podczas formowania baterii powinien wynosić od 12 do 15 godzin ( nawet jeżeli wcześniej telefon lub ładowarka poinformuje o zakończeniu ładowania ). Ładowanie baterii podczas formowania powinno odbywać się przy pomocy ładowarki sieciowej lub biurkowej, najlepiej przy wyłączonym aparacie. Nie należy stosować do tego celu ładowarki samochodowej!!! Rozładowywanie baterii należy przeprowadzić poprzez normalne użytkowanie telefonu aż do momentu jego samoczynnego wyłączenia się.

5. Jak wygląda procedura reklamacji towaru?

Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.
Aby reklamować wadliwy towar, należy odesłać go na nasz adres:
Firma Handlowo-Usługowa "EUROMAR"
41-902 Bytom ul. Arki Bożka 3
Złożona reklamacja powinna zawierać kserokopię dowodu zakupu, jeżeli kupujący zamierza skorzystać z uprawnień gwarancyjnych do reklamacji powinna zostać załączona karta gwarancyjna (o ile została dołączona do produktu). Zastosowanie się do powyższych wymogów nie jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji, jednakże pozwoli na jej sprawniejsze rozpatrzenie. Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny.
Po otrzymaniu przesyłki towar zostanie przekazany do dystrybutora. Decyzję dystrybutora przekażemy Państwu telefonicznie lub e-mailem w czasie do 7 dni od otrzymania paczki.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.
Reklamowany towar jest odsyłany kupującemu niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 7 dni od rozpatrzenia reklamacji.

6. Czy mam prawo do zwrotu lub wymiany zamówionego towaru?

Tak, mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany zamówionego towaru bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Szczegółowe informacje umieściliśmy w zakładce "Zwroty i reklamacje"

7. Czy zdjęcia przedstawiają rzeczywisty produkt?

Zdjęcia prezentowane w naszym sklepie internetowym mają wyłącznie charakter poglądowy. Ich głównym celem jest zobrazowanie klientowi samego produktu, jego cech fizycznych, czy też formy opakowania. Staramy się w możliwie najwierniejszy sposób oddać te parametry na fotografiach, niejednokrotnie prezentując przedmiot w kilku ujęciach. Pomimo tych starań istnieje jednak możliwość, że zdjęcia artykułów mogą różnić się od ich fizycznych odpowiedników. Przede wszystkim niezgodności barw mogą wynikać z błędnej, bądź różnej od naszej kalibracji monitora, czy też od oświetlenia w jakim dokonuje się porównania produktów. Zarówno te jak i inne różnice mogą również być spowodowane rotacją towarów i ciągłymi pracami przy aktualizacji danych na sklepie. Jeśli któryś z parametrów technicznych jest dla Państwa kluczowy, to zachęcamy przed dokonaniem zakupu do kontaktu, celem potwierdzenia jego zgodności.

8. Czy mogę przysłać telefon do naprawy?

Tak oczywiście. Istnieje możliwość wysłania nam swojego urządzenia do naprawy, w tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia szczegółów.
 
 Wyszukiwarka

Szukaj również w opisie
Zaawansowane wyszukiwanie

 Koszyk
Twój koszyk jest pusty

 Najczęściej oglądane

 Najczęściej kupowane

 Język
Polski
english

 Kontakt

F.H.U "EUROMAR"

41-902 Bytom
ul. Arki Bożka 3

Tel/Fax +48 32 282 61 39

Tel.kom. +48 519 119 787

GG: 2409441

e-mail:
biuro@gsm-akcesoria.pl


 Numer konta bankowego

ing
29105012301000002285410938


 Akceptujemy karty płatnicze

ing
W trosce o wygodę i bezpieczeństwo naszych Klientów wprowadziliśmy możliwość płatności kartami. Zapraszamy na zakupy!


Licznik Odwiedzin: 8142349
Aktualna Data: 2018-12-16 22:05
© Hurtownia GSM Euromar - dystrybutor akcesoriów do telefonów komórkowych, profesjonalny serwis telefonów komórkowych..
Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.